A logó, ami öltöztet
Ha már van egy profi cégünk, legyen profi logónk is, s ha már mindkettővel rendelkezünk, miért ne kerüljön fel az minél több arculati elemünkre, mondjuk a ruhánkra is? A céglogó hímzés egyre nagyobb érdeklődést vált ki hazánkban is. Külföldön sok éve elterjedt, közben brandek születtek – gondoljunk csak a kis „pipára”, vagy a lovaspólós kis ikonra – amelyek szintén felkerültek ruhákra és egyéb kiegészítőkre. Cégünk legjobb reklámja mi magunk vagyunk, illetve a csapat, akivel dolgozunk. És ha már profizmusról beszéltünk, miért ne legyen a céglogó hímzés is professzionális szintű? A minőség szintén tükrözi, hogy kik vagyunk, hogy adunk magunkra, a megjelenésünkre, cégünk megjelenésére. Színvonalas hímzést drágább gépekkel lehet készíteni, minőségi alapanyagokat felhasználva hozzá, vagyis fontos, hogy a cérnaszálak néhány mosás után ne eresszék el az anyagot, a színük tartós legyen, ami nem színezi el a körülötte lévő anyagot sem. Így a céglogó hímzés során is törekedjünk a precizitásra, s inkább fizessük meg érte az árat, de ne járjunk úgy, amint a közmondás is szól, hogy „olcsó húsnak híg a leve”. Inkább válasszuk a minőséget!