A korrekt székhelyszolgáltatás jellemzői
A COVID-19 világjárvány az elmúlt években sok vállalkozás számára feladta a leckét és fontos tanulságokat rejtett. Sokan rádöbbentek, hogy a kis- és középvállalkozások részére a székhelyszolgáltatás költséghatékonyabb megoldást kínál, mint akár egy iroda vagy teljes épület kibérlésének a lehetősége.
Ha magunk is szeretnénk székhelyszolgáltatást kínáló céggel szerződést kötni, mindenképpen ügyeljünk arra, hogy csakis korrekt partnereknek adjunk bizalmat. A székhelyszolgáltatás mellé gyakran választhatunk kiegészítő szolgáltatásokat, ám mindig körültekintően döntsünk vállalkozásunk ügyeiben.
Lássuk, mik a korrekt székhelyszolgáltatás legfontosabb jellemzői:
- Törvényes és jogszerű
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) a 7/2017. IM rendelet alapján konkrét jogi elvárásokat támaszt a szolgáltatók felé, ezek feltételeire mindenképpen ügyeljünk a kiválasztás során. Ha a székhelyszolgáltatást kínáló cég nem felel meg a jogszabályoknak, vállalkozásunk, és partnereink is szankciók alá kerülhetnek.
- Személyre szabott ajánlatot biztosít
A székhelyszolgáltatók többsége bizonyos csomagokat kínál, ám a legjobb, ha a szerződéskötést megelőzően tisztázzuk igényeinket. A legjobb, ha ezek alapján személyre szabott ajánlatot kapunk, ami alapján reális döntést hozhatunk arról, hogy megéri-e nekünk az adott partner szolgáltatását igénybe venni.
- Garanciát vállal
Szintén lényeges, hogy a szolgáltató garanciát vállaljon a rábízott értékek, valamint feladatok elvégzése után. Különösen igaz ez a levelek és csomagok átvétele esetén, hiszen a küldemények esetleges elkeveredése nagy károkat okozhat.