A Google hirdetés, mint eszköz a gyarapodáshoz

Google hirdetés, férfi gondolkozik
július 27, 2022 0 Comments

Ma már elengedhetetlenül fontos, hogy jelen legyünk az interneten, ha szeretnénk webáruházunkat, cégünket széleskörben ismertté tenni. Ez azonban nem megy csak úgy, hogy létrehozzuk az oldalt, aztán várjuk az ügyfeleket, hanem ki kell lépni a nívós platformokra, ahol rendszeresen sok ember van fent, például a Google-on, vagy a Facebookon.

Előbbinél egy jól beállított és karbantartott Google hirdetés által sokkal nagyobb eredményt érhetünk el ügyfeleknél, ráadásul nemcsak egyféle, hanem több megjelenítési mód áll rendelkezésre az optimálisan megjelenítendő hirdetésnél. Attól függ, hol akarjuk megjeleníteni, és milyen formátumban. Egy tv-spotnál komplexebbek a Google hirdetések, de kétségtelenül ilyen módon is lehet alkalmazni.

A Google hirdetés lehet banner, display típusú is, melyek a jobban látogatott oldalakon találhatók meg, emellett szöveges alapúak is. Ez utóbbi típusúakkal találkozhatunk a Google felületén, az elsőszámú találatok között, ezek – a többihez hasonlóan – előre rögzített befizetéssel valósíthatók meg, ügynökség útján. Ez egy háromtagú együttműködés a Google, a reklámügynökség, és a hirdetni szándékozó ügyfél között, ennek a folyamatnak a következtében keletkeznek később számottevő eredmények egy webáruház életében.

A Google hirdetéseknél lehetőség van partnerünk által forgalmazott termékeket vagy szolgáltatásokat meghatározott szempontok mentén külön kampányokba foglalni, ezeken belül hozzuk létre a hirdetéseket, melyeket a kezdeti behangolást követően a továbbiakban is figyelemmel kísérünk, és a szükséges pontokon finomítunk. Cégenként egyedileg állapítjuk meg, milyen Google hirdetés lenne számára a legjövedelmezőbb.